torsdag den 31. juli 2008

Bøllehat

Den er ikke eget design, men heller ikke helt uoriginal. Jeg havde et mønster på en hat, der ville være for lille til Viggo. Mønsterdelene til skyggen kunne ikke uden videre forstørres, fordi en ændring i str., ville give en ændring i vinklingen af buen, men jeg prøvede mig frem, og det blev ok. Desuden kunne jeg ikke forstå sybeskrivelsen, så jeg gjorde bare, som jeg syntes virkede rigtigt og ændrede lidt.
På ydersiden er der elefanter og prikker. Foret er vintage blomstret stof.Med Viggos navn diskret indeni:
Den er allerede let brunlig efter et par dage i vuggestuen!

Desuden er jeg næsten færdig med en elefant-bamse/pude, som jeg selv har designet.

2 kommentarer:

MoMo 2.0 sagde ...

MEGET DEJLIG!
Du er meget talentfuld!!!
Jeg elsker hatte .... er det stor nok for en dame?

Paula sagde ...

Hi Marianne!
I tried to leave a comment on your blog before I left for Singapore but for some reason it was unsuccessful. How interesting that you went to school with Thomas! I asked him about it, and he remembers you. I love your beautiful creations on this blog- I wish I could sew like this. And your little house in Odense looks really pretty. (i saw pictures on Kelli's blog). It almost looks like its out of a fairy tale. We just recently bought a house ourselves and its been a blast :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...