tirsdag den 15. november 2011

Farverig pude

Efter et venligt skub fra Stinne, som jeg er ved at bytte lidt stof med, fik jeg endelig syet denne pude:
Jeg har brugt lang tid på at overveje, hvilket stof der skulle sættes sammen med det blå Dekoplus, for jeg synes egentlig ikke, at Grazielakløverne er helt rigtige (måske hvis de havde været på en gul baggrund?). Men nu er den lavet, og så kan jeg jo altid lave endnu én, hvis jeg en dag finder noget, der passer bedre.

Den har rød babyfløjl på bagsiden og lukkes med en rød lynlås.

7 kommentarer:

Retro Rejen sagde ...

Hvor er du dygtig! Sikke en fin blog du har, jeg er helt vild med din smag, farverne osv. Jeg har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge med hos dig :-)

Marianne sagde ...

Hvor er det sødt af dig! Tusind tak!! :)

Randi sagde ...

For ei søt pute!! Syns det var kjempefint med kløverstoffet til jeg! Ha ei god helg! Klem.

Marianne sagde ...

Tak for det, Randi! Rart at høre, at nogen synes kløverstoffet er et ok valg. :)

Randi sagde ...

Hei! Du har vel fått premien din? :)

Stinne sagde ...

jeg synes den er blevet utrolig smuk.

Marianne sagde ...

Sikke en kompliment! Tusind tak, Stinne!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...