fredag den 3. august 2012

Min minitrold


Flere gange har jeg taget billeder, der var tiltænkt et blogindlæg om genbrug, lopper og/eller spraymaling. Det er så bare aldrig blevet til noget, men nu sidder jeg og leder mine billeder igennem for at samle sammen til nogle tema-blogindlæg, som f.eks. lotus og påske.

Det tager lang tid, fordi jeg samtidig er i gang med en ordre hos Spoonflower, der trækker ud, fordi jeg er ved at uploade nye designs (der var en lille farvefejl på de gamle), så når jeg ikke er klar til det planlagte "lotus-indlæg", får I lige et billede af verdens frækkest baby: Otto. :)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej :-)
Sikke en lækker charmetrold der ligger der, min Sigurd elsker også dukker, og de får nogle ordentlig smækkys indimellem. Hee.

Men fandt lige din blog, og her ar jeg da lyst til at læse med :) kan se du er igang med en ordre, kan man måske købe lidt af dig?

Synes farverne på fuglene din mand og dig har lavet, er så smukke!!

Kh Line

Boselade sagde ...

Han er total sød :-)
Dejligt billede!

Marianne sagde ...

Hej Anja
Tusind tak! Hvor er det sødt af dig at skrive. :)

Marianne sagde ...

Hej Line
Selvom jeg fik sendt dig en mail og skrev på din blog, glemte jeg da at sige tak for din kommentar om Otto. Tusind tak!
Ja, dukker er ikke kun for piger. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...